خسته

خیلی دلم میخواهد ازینجا

به جانب آن رهایی آرام بی دردسر برگردم ... (سید علی صالحی )

نظرات 7 + ارسال نظر
lآناهیتا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام! خوشحالم که ایندفعه من اولین نفرم که نظر میدم . عکس محشره به خصوص رنگهای آسمونش ولی این ÷رنده به نظر مثل من و تو خسته نمیاد .من که واقعا خستم ای کاش همه چیز متوقف میشد. شب بخیر

مریم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:22 ق.ظ http://konjedenj.blogfa.com

امیر اینجوری که زود به زود آپ میشه بدعادتمون می کنی :)
آسمونت بی نظیره و پرنده ات بیشتر مصممه تا خسته اما عکس زیباست و شعر آرزوی این روزهای خیلی ها

مرجان سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ http://myazd.blogspot.com

و چه تنها من...
زیباست!

نیکلاس علی لیبر سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ http://libre.ir/blog/

بسیار زیباست.
احتمالا برای گرفتن این عکسها به جاهای زیادی سر زده اید.

اگر محل عکس و مشخصات دوربین و ثبت رو بنویسید برای ما هم آموزنده است.

موفق باشید

بهنام سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:16 ب.ظ

این حرفها رو بی خیال....
سربازی رو بچسب!

علی باقرزاده سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

نظر در تو می‌کنم ای بامداد، که اندُه‌گنانه نشسته‌ای

کنار ِ دریچه‌ی خُردی که بر آفاق ِ مغربی می‌گشاید.

ــ من و خورشید را هنوز
امید ِ دیداری هست،
هر چند روز ِ من

آری

به پایان ِ خویش نزدیک می‌شود.

امیرگلابی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ

عکس زیبایی شده ، اما عکس های منظره ات داره زیاد میشه ، یک کم از عکس های دیگه ات هم بذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد