خرام

نظرات 16 + ارسال نظر
ن.ا.د سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

بهار امد نبود اما حیاتی درین ویران سرای محنت اور بهار امد دریغا از نشاطی که شمع افروزد و بگشایدش در!! عکس بسیار زیباییه...مثل خیلی از کارای دیگت.همیشه سبز باشی امیر جان...

شکلات سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ب.ظ http://milkchocolate.persianblog.ir

عالی بود...عکس امیدبخشیه.

مریم سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ

بهار بهترین بهانه برای آغاز و آغاز بهترین بهانه برای بودن
خیلی زیباست .......

آرش کمانگیر سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ

خیلی قشنگه امیر جان آخر عکس

D: چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

من نمیدونم چرا هی منتظرم یه مورچه از اول این شاخه ه بیاد، واسته خمیازه بکشه دوباره بره!!!

منم خیلی منتظر شدم ولی نمیاد انگار !!

رها چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
من تازه باشماوکارهاتون آشنا شدم؛اغلب عکسهاتون رو save کردم. اینم خیلی قشنگه.
موفق باشید.

ممنون .

مریم عرشی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ http://maryamarshi.wordpress.com

چه عکس سبز و خوشذنگ و شادی، بهار آمده است :)

زهره پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.zohreh_f.persianblog.ir

چقدر نور و رنگ آرامش بخشی داره این عکس.

شفق شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:16 ق.ظ

چه حس خوبی داره
زندگی

آرش ف یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:13 ق.ظ

بیهوده مرگ به تهدید چشم می دراند.
ما به حقیقت ساعت ها شهادت نداده ایم
جز به گونه این رنجها
که از عشق های رنگین آدمیان به نصیب برده ایم
چونان خاطره ئی هر یک در میان نهاده
از نیش خنجری با درختی.

با این همه از یاد مبر
که ما
- من وتو -
انسان را رعایت کرده ایم.

درباران وبه شب
به زیر دو گوش ما
در فاصله ئی کوتاه از بسترهای عفاف ما
روسبیان
به اعلام حضور خویش
آهنگ های قدیمی را با سوت میزنند.

در برابر کدامین حادثه آیا انسان را دیده ای با عرق شرم بر جبینش؟

آنگاه که خوشتراش ترین تن ها را به سکه سیمی توان خرید،
مرا
- دریغا دریغ -
هنگامی که به کیمیای عشق احساس نیاز می افتد
همه آن دم است .
همه آن دم است .

قلبم را در مجری ِ کهنه ئی پنهان می کنم
در اتاقی که دریچه ئیش نیست.
از مهتابی به کوچه تاریک خم می شوم
وبه جای همه نومیدان میگریم.
آه من حرام شده ام!

با این همه - ای قلب در به در!-
از یاد مبر
که ما
- من وتو -
عشق را رعایت کرده ایم،
از یاد مبر
که ما
- من و تو -
انسان را
رعایت کرده ایم،
خود اگر شاهکار خدابود
یا نبود

از یاد مبر ای شیخ !!

ن.ا.د دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ق.ظ

این شعر چلچلی شاملو خیلی قشنگه اقای ارش ف .....کاش اولش رو هم مینوشتید! من ان مفهوم مجرد را جسته ام. پای در پای افتابی بی مصرف که پیمانه می کنم...........................

مهدی بهتاش سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ http://sunset.blogsky.com

دیافراگم و سرعت شاتر را لطفا بگید

اینا که گفتی چی هستن مهدی جان ؟!!

حمیده سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ

امیر جان عکسهات فوق العاده است ِواقعا لذت بردم .امیدوارم همواره موفق باشی

کامنت شماره 13 شما بودی !!

Nako جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ http://nakopix.com

سلام و درود خدمت امیر عزیز و تشکر از عکس زیبا و دیدنی. به امید موفقیت بیشتر شما.

atefe شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

هرکجا برگی هست شوق من میشکفد

سعیدثاقب فرد سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ب.ظ http://worldart.ir

واقعا عکسهای قشنگی گرفتید
عالی هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد