فصل سرد فروغ


 

 

...و در نیزه های سبز درختانی نظر کردم که به اعماق رسته بود و آزمندانه به جانب خورشید می کوشید و دستان عاشقش در طلبی بی انقطاع از بلندی انزوای من بر می گذشت.

 و من چون فریادی به خود بازگشتم.

و به سرگشتگی در خود فروشکستم.

و من در خود فرو ریختم چنان که آواری در من،

و چنان که کاسه زهری

در خود فرو ریختم

ستارگان سوگند می خورند - گر از ایشان بپرسی

که مرا دیده اند

به هنگامی که بر جنازه خویش می گریستم و

بر شاخساران آسمان

که می خشکید

چرا که ریشه هایش در قلب من بود و

من

مرداری بیش نبودم

که دور از خویشتن

با خشمی به رنگ عشق

به حسرت

بر دوردست بلند تیزه

نگران جان اندوهگین خویش بود.

...

شاملو   

نظرات 8 + ارسال نظر
سار و سرو سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ب.ظ http://sarosarv.wordpress.com/

جاده و مه و غم
دست در دستِ هم
نگذاشتند به تو برسم
همه علیه من!

***

بیش‌تر از عکس زیبا و خاطره‌انگیزتان، از به روز کردن‌تان خوش‌حال شدیم...
سربلند باشید

آرش ف سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ب.ظ

شیخ! متن خیلی سنگین هست. من دو سه بار خوندم اما چیز زیادی دستگیرم نشد. یه سری مطالب سبک تر هم بذار که عوام هم بهره ای ببرن.

ن.ا.د چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:47 ب.ظ

تنها با خود تنها با دیگران یگانه در عشق سرشار از حیات سرشار از مرگ ....ما نیز گذشته ایم چون تو بر این سیاره بر این خاک در مجال تنگ سالی چند هم از اینجا که تو ایستاده ای اکنون فروتن یا فرومایه خندان یا غمین سبک پای یا گران بار ازاد یا گرفتار ما نیز روزگاری اری. اری ما نیز روزگاری......

م.فخار دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://mfakhar.aminus3.com/

ای استاد
عکسهایت همه دم از فریاد میزند
تا کی فریاد و فروریختن در خود؟!؟!؟
آیا وقتش نیست که ....
دوسش دارم
مرسی

ن.ا.د شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ

فکر کنم عکساتونو مثل قبلها هر ۲ هفته ۱ بار عوض کنینبد نباشه ها! استاد هر کی ندونه ما که میدونیم چند هزار تا عکس داری!!! اکشال نداره چند تایی رو خرج کنین!!!

علی دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:05 ق.ظ

سلام ...

عکسهایی که می گیرید زیباست ولی به هر حال باز انسان خواهد مرد و رو به نیستی خواهد رفت و در لای زمان گم و گور خواهد شد .

دختر مرده دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://arameshdarowj.persianblog.ir

چی میشه گفت جز سکوت....

شفق چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

چه خوبه این فضا
ادیت کارهات واقعا بجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد